søndag 13. oktober 2013

Til topps - med krykker

Lørdag morgen fikk jeg et kink i ryggen, 
men håpet det ville gi seg i løpet av dagen, 
og hvertfall natta(!), 

for i dag hadde vi nemlig avtalt Fjøløytur med foreldrene og søster til Rune og ungene hennes

Vi våknet til et fantastisk høstvær,
helt vindstille og
sol fra skyfri himmel,

ryggen var ikke blitt bedre, dessverre,
men jeg VILLE på tur,
så jeg fikk lånt et par krykker av mor og avgårde dro vi!

Jeg karra meg til topps på Fjøløy, hadde aldri greid det uten krykker med denne ryggen :(

Sophie var så flink å leide Tinka i bånd hele turen og hun ble så trygg på Tinka at hu delte matpakken sin med henne :) Koselig. Hu turte til og med å håndmate henne!

Vi dro innom Utstein Kloster på vei hjem.. Tre timers tur kjennes godt på denne kroppen i dag, så nå skal jeg HVILE - goooo søndag


Tor og Maya og målet skimtes laaaangt der oppe

Rune og Sarah

May Iren og Tor

Karen og Tor og småpikene, ser Freia har oppdaget matboksen til Karen ;)

Sophie, Sarah, Maya og Philip

Tinka tigger ikke, men Tor ville veldig gjerne dele matpakken sin med henne ;)


Noen bilder fra Klosteret

Sarah


Philip

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...