tirsdag 22. oktober 2013

Wake-up light

For to år siden ønsket jeg meg wake-up light til jul, og fikk det, men dengang var det altfor avansert for meg å forstå hvordan den virket og langt mindre forstå bruksanvisningen!! Og siden Rune hater elektronikk som må stilles manuelt, så havna den i boden.. 

I dag fant jeg den i eska si nede i boden og det tok ett minutt å skjønne hvordan den virker, og det uten bruksanvisning. I morgen skal jeg våkne til fuglekvitter og gradvis sterkere lys :) 

Jeg har ikke forstått hvor syk jeg har vært før nå, dette siste året, hvor jeg har blitt så mye friskere. 

Jeg håper av hele mitt hjerte at dr. Luneng ved Norsk Borreliosesenter får tilbake autorisasjonen sin og får anledning til å fortsatt hjelpe borrelioserammede pasienter tilbake til livet 

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Håper du våkner opp frisk og uthvilt fra nå...!!
Kan bare istemme det at han får tilbake sin rett til å foreskrive de rette medisiner!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...