lørdag 11. januar 2014

Før tv'ens inntog i bestemorheimen


Dette bildet av bror er så fint - det er en så nydelig stemning i det - og det har jeg syntes siden jeg så det første gang på nittenhundretallet engang.. jeg sendte ham babyalbumet hans og en del bilder mor hadde sortert ut til ham i tillegg nå når han hadde bursdag og der fant jeg igjen dette og måtte bare scanne det. Nydelig, ikke sant?

Tenk så uproblematisk barndom vi hadde vi som vokste opp uten tv-spill og tv døgnet rundt, vi MÅTTE ut å aktivisere oss. Bildet er tatt i Hylsfjorden, av far, årstall ukjent, men kanskje 1963-64?Bror kan være 4-5 år? Og altså maaaaange år før jeg ble født ;)

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Vakkert, vakkert vakkert...! Svært stemningfullt, og litt høytidelig også! Fint å ha slike minner, er så glad i gamle familiebilder.
Klem fra Anne-Eddie ;) Go`helg!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...