fredag 24. oktober 2014

Oscar for beste film

Vi skulle spille inn en HMS film på jobben, jeg skrev manus og alle mine flotte kollegaer stilte sporty opp som skuespillere. Jeg regisserte og filma. Med iPhone! Det hele var gjort på en halvtime.. Og i kveld danka filmen vår ut 14 andre bidrag! Hahaha!

Her er jeg sammen med hovedrolleinnehaverene (og lille Oscar da selvsagt), gubba så glade og stolte vi er!


Juryens begrunnelse var: Årets film er herlig absurd og lattervekkende film med pikante detaljer som kanskje burde bli en del av firmaets standardutstyr, Juryen lot seg dessuten imponere over hvordan den inkluderte hele avdelingen på en kreativ måte, i tillegg er viktige hmstiltak som merking av farlig område, interessant problemløsning, registrering av avvik og alle tjenester på kontrakten representert. Og vinneren er So Aibel med James Bond og tissemannen. 

Og på ekte Hollywoodvis hadde jeg skrevet takketale (bare sånn for sikkerhetsskyld ;) viktig å ha troa, hehe)

"Dette kom helt uventa, så jeg skal ikke si så mye.." 

det ble noen oppgitte blikk i salen da jeg begynte å brette ut A3 arket jeg hadde skrevet takketalen på..



Tihihi :)





Filmen ligger plutselig på YouTube






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...