søndag 15. februar 2015

Wordfeud "og di"

Sønnen i huset gruser meg alltid i Wordfeud, og med grusing mener jeg minst med 2 hundre poeng. Vi spiller alltid med vanlig brett så det er ikke flaks. Jeg har til og med anklaget han for å bruke sånn jukseprogram :) Haha, så dypt måtte jeg falle før jeg kunne innrømme at jeg ikke var noe tess i Wordfeud.

Men så her i høst lå jeg endelig godt an i forhold til å vinne, jeg ledet en stund med over 1 hundre poeng. Og jeg VANT!


Med ETT poeng! Hahaha. Siden har jeg aldri invitert han på spill ;) Viktig å gi seg på topp!

Jeg har en annen jeg har spilt fast med i årevis, vi ble kjent via "inviter en ukjent" på spillet. For tre år siden avtalte vi å møtes i Kristiansand. Det var veldig kjekt og vi spiller og chatter jevnlig.

I dag spilte vi UAVGJORT. Hvor sannsynlig er det liksom?!


Nei, nå må Wordfeud få seg en pause og vi må ut og nyte godværet! 

Gooo søndag :)


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...