mandag 21. november 2016

God morgen

Kl 2: Har sovet tre timer, smertene tiltar, påtide å endre liggestilling.

Kl 3.30: Må på do

Kl 4: Får ikke sove

Kl 5: Kroppen skriker at den ikke orker ligge lenger, smertene er så voldsomme, endrer liggestilling for ørtende gang siden kl ett

Kl 7: Vekkerklokka ringer og det første Rune spør om er "har du fått sove i natt?"

Kl 7.15: Spiser vi frokost i lag

Kl 7.45: Drar Rune på jobb

Kl 8.30: Drar jeg til et turområde hvor jeg slipper å ha Freia i bånd. Armene mine er så vonde.



Kl 10: Er helt utslitt og må hvile, ticsa tiltar og dobbeltsyn gjør rettskriving vanskelig, men smertene er mindre pga at kroppen har vært i bevegelse.

Kl 11: Spiser et stykke brød

Kl 12: Hviler, men får ikke sove

Kl 13: Hviler fortsatt, uten søvn

Kl 14: Tar en runde rundt i huset og ser om det er noe som må gjøres, men orker ikke gjøre det likevel. Hvis formen er bra prioriterer jeg å besøke mor på hjemmet

Kl 15: Hviler, fortsatt uten søvn

Kl 16: Sovner

Kl 16.30: Våkner med ett rykk når Rune kommer fra jobb

Kl 17: Blir med på tur hvis jeg føler meg i stand til det

Rune handler og lager middag

Og så tar jeg meg enormt sammen og er glad og sosial til lufta går utav meg og jeg sjangler utmattet til sengs kl 23

Og sånn går dagene! Skremmende 2 mnd sykmeldt. NAV truer med å ta fra meg sykepengene nå hvis jeg ikke prøver å jobbe litt, det er ganske fortvila "Uspesifikke symptomer", husker du kanskje?

Arbeidsgiveren min sendte meg forresten oppsigelse for noen uker siden, men det er en annen historie - en annen dag..

Nå må jeg hvile sånn at jeg greier å komme gjennom denne dagen







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...