mandag 17. april 2017

Avløpsrør og historisk oppvask



I returavdelingen til ikea var det en superhjelpsom kar som tok en ekstra runde på returlageret og lette vel og lenge. Han fant et rørkit som passer til oppvaskkummen og som i tillegg var nesten komplett. Bare en skrue som manglet. For en lettelse! Så avløpsrørproblemet løste seg utrolig greit, men slike situasjoner går det altså an å havne i..

Onsdag ble oppvaskkummen installert og kranen og avløpet fungerer og det er så deilig! Det er mange måneder (6) siden vi hadde vann på kjøkken sist. Veldig greit å ha vann og avløp på kjøkkenet når vi skulle være så mange på Kleiva i påsken. Og godt at Rune fikser slikt

Forrige helg installerte han forresten oppvaskmaskinen og det er det beste som har skjedd på teknologifronten i huset på Kleiva. Det var en såpass viktig anledning at naboene fra gården oppe i lia kom for å være med på den høytidelige oppstarten, hahaha!

Nå krysser vi fingrene for at den rette benkeplata kommer i løpet av noen uker slik at vi endelig kan få på plass komfyren og koketopp og omsider bli ferdige med kjøkkenprosjektet! 

Ugh


3 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Hurra, så bra! (",) Og gratulerer med den første oppvasken, sånt må jo virkelig kalles merkedag. Nå venter jeg (også) bare spent på benkeplata.

Anne-Eddie sa...

Bess det va
stakk han håve fram
trang fødsel
seier eg, utan skam
ville helst ha tatt han i neven
han klukkler som bekken
tek sine fyrste steg
eg kan sjå
han er meir enn treven !

Irrgønt hår og museøyrer
tru kven han slekte på ?
Vakkert smil
med kvitveis kvite tenner
kva er det eg høyrer ?
Han syng som fuglen
mot livet og himmelen blå !

Et vårdikt til deg! Klem fra Anne

Elisabeth sa...

Så vakkert dikt, Anne!
Tusen takk!
Du burde hatt en egen diktblogg
Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...