søndag 31. desember 2017

Jeg har lyst på en benk

til å ha ute på trappa, sa jeg, en enkel, uten ryggstø. Sånn gammel modell, vet du
Tegn den, sa Rune
Ja så gjorde jeg det da, målte litt på noen av de gamle møblene her og tegna denne tegningen

Vel 150 x 30 x 40 var måla og ønsket meg et nedheng foran og bak på 20 cm
Rune syns det var en fin og svært detaljert tegning
Han fant et nydelig bredt bord på 37 cm! i løa og ville bruke det (har sikkert vært seng, eller slagbenk engang i historien)

Og
bam
bara
bam
slik
ble
benken
!
!
!

Veeldig sjarmerende og fin, men neste gang gidder jeg ikke tegne, denne ligna jo ikke i det hele tatt!
Men fin?! Ja det er den!
Og så SÅ god å sitte på 😘
Den skal få ett strøk Ottossons linoljemaling

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...