torsdag 2. august 2018

Reflektorskjerm i postkassen 

Jeg fikk jo nytt kamera tidligere i sommer og har stor glede av det. Stativ hadde jeg fra før, og for å ta bilder med enda bedre lys er det kjekt med en reflektorskjerm, så det bestilte jeg for et par uker siden på Ali Express, den kosta rundt 100-lappen inkl frakt og det tok ei lita uke før den lå på postkontoret her

Har ymse erfaringer med kinaproduserte varer, men denne var kjempebra! Både sølv og gullreflektor, samt den obligatoriske hvite


På bildet her har jeg akkurat brukt den til å vinke til Runes kamerat Harald som fløy over her så nå gleder jeg meg til å ta den i bruk til det den egentlig skal brukes til

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Hmmm, kanskje man skulle hatt seg en sånn? Ikke for å vinke til fly, men for det andre. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...