søndag 17. februar 2019

Nye jaktmarker

I dag prata me med hyttenaboen ved fjorden og han har også reagert på at fuglematen dei heng ut forsvinn

Seinast i går morgest høyrte dei et smell på terrassen og la merke til at fuglematen var borte og etter å ha høyrt og sett mine snappar var han overtygd om at det er mår

Så no skulle han hengje opp mårfeller han med




På veggen no heng ein kremfløytekartong med delfiafett og ulike frø, så heng det eit hønsenett med laks. På fella som er lada med honning har eg lagt senar og slikt fra elgkjøt og på fuglebrettet ligg det frø, havregryn og brød

No MÅ det vel verta fangst?! Og viltkameraet er konfigurert og har fått simkort slik at det sender oss bileter om det skulle skje noko

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Vil den ikke la seg fange?? :-)

Elisabeth sa...

Ja, nei, måren er en luring og har nok flytta, jeg ble så kjip ei stund at jeg lot være å henge ut mat, men håper at alle godsakene skal lokke den frem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...