lørdag 5. oktober 2019

Scrappehyttetur til Grøneviga

I dag kjørte jeg fra jobb via Jørpeland og tok ferja over til Lauvvik og kjørte til Grønnvik og godset til Siri. Der var hun og Line godt i gang med både scrapping og vining da jeg kom og FOR ei helg det ble :)

Bilderas her


Jaja, og amen











Og etter ei kjempefin helg i den grønne viken sammen med beste Siri og Line ble jeg møtt av verdens beste Freia - ååå som jeg har savnet henne 


Det har skjedd noe med henne, hun takler ikke å være på Kleiva aleine, hun sitter og bjeffer hele dagen mens jeg er på jobb, så derfor har vi valgt å la hu være i byen med Rune, i byen er hu hvertfall ikke husredd, selv om det er mange andre ting som trigger der..

Deilig deilig å være sammen med mine to fine igjen

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...