søndag 19. april 2009

Båtpuss, dugnad og hagearbeid

pjuuhh, dette har vært ei travel helg. Og litt ute av form som jeg har vært de siste dagene så har det tatt på med all aktiviteten.




Så i dag har jeg bare vært på tur med Freia og etterpå ikke gjort noe som helst, bare slappet av i solveggen med ei god bok og godt selskap (over ;-) )



Torsdag fikk vi båten på land og det var jammen på tide for drevet hadde fått laaangt skjegg




Bak den gode medhjelperen skimtes litt av skjeggveksten på drevet.



Nå er det som nytt igjen! Rune er flink!


Jeg er også litt flink, for jeg har bont og polert skroget. SE som det skinner! ;-)

Lørdag var det dugnad i lillehavna og det fine været hadde lokket ut ca 20 av de 30 medlemmene, kjempebra oppmøte. Trær ble beskåret, slipphuset fikk ny takpapp og så ble det malt. Det ble i tillegg samlet søppel, rakt plener og i det hele tatt klargjort for vårens og sommerens bruk.

Du å du så fint det ble!

1 kommentar:

marit sa...

Fint å se vårvær,her var det snestorm da jeg gikk til bussen imorres.Alveveien er snedekt, vanskelige kjøreforhold. Er litt engstelig når Kristin kjøre avgårde med Golfen. Flott sia du har. Hilsen Marit i Tromsø

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...