fredag 25. august 2017

Rune maler og maler

Ja, Rune står på! Og så blir det knallfint! Flink mann eg har <3


Sjøl har eg fått en liten nedtur den siste uka, kroppen er blitt helt stiv og merkelig og knærne krangler og alt er rart


I kveld begynte vi å demontere stillaset. Rune skrudde, jeg bar. Blir godt å få orden rundt løa igjen nå som taket er tett. Men gubba så godt det var med et stødig stillas her som det er så bratt og ulendt! Rune et megaflink 


Svigerfar sitter på knatten og nyter utsikten. Han er fortsatt ikke i form etter bilulykka han var i tidligere i sommer

I kveld har vi spist mexikansk hurtigmat, vegetarisk nachos. Made by me. Mmm så godt! Det er det beste jeg vet, av og til ;-)






2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Jeg må si at jeg er imponert over tempoet hos dere. Her males det en og annen vinduskarm, og det er det. :)

Elisabeth sa...

Vi har jo ferie

Og det bare virker som tempoet er høgt ;-)

Litt hver dag :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...