tirsdag 22. juni 2010

Nye kort

Har alltid litt scrappesaker med på tur så ved begrenset utvalg må man "ta det man har". Her har en Primaemballasje kommet til nytte. Blader og blomster er klippet ut fra et mønsterpapir, roser er rullet av papirstrimler.


På kortet under har jeg brukt en etikett, hampetråd og charms som jeg fikk av en god scrappevenninne.

Jeg står opp "før fuglene", lister meg ned den knirkete trappa, setter på kaffien, lufter hundene, finner fram scrappesakene mine og krysser fingrene for at jeg skal få noen timer for meg selv før resten av gjengen våkner, det pleier å gå greit, men ikke heeelt etter planen denne helga ;-)



2 kommentarer:

Jonna sa...

Så nydelige kort!

Linda Brun sa...

Lekre kort, og de hjemmelaga blomstene var til å spise opp...me like!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...