mandag 30. august 2010

Lyckliga Gatan?!

I helga var det dukkehusmesse igjen og vi fikk endelig vist de flotte husene vi lagde i vinter.
8-10 hus på rekke og rad i alle regnbuens farger :-)

Jeg var på kurs med svenske Cilla og der lagde vi divan (sjeselong) og/eller stol
Se så lekre

Bakfra - men det skjønte du jo ;-)
Da jeg kom hjem søndag ettermiddag var det to kjempeglade vøvver som tok imot meg -
Tinka fant seg et ledig hjørne i bagasjerommet og var klar for tur FØR jeg hadde fått rydda utav bilen *lol*

5 kommentarer:

Jonna sa...

Og jeg var så heldig å få beundre husene på nært hold. Utrolig imponerende håndarbeid!

Line sa...

Utrolig flotte divaner dere har laget og for ikke å snakke om husene. Er så imponert

Unknown sa...

Fantastiske hus! Jeg er dypt imponert!

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Stilige hus og møbler du har laget å for en deilig hund dere har:)

Linda Brun sa...

WOW...Dette var kjempeflott... Impressive!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...