søndag 19. september 2010

Dukkehusmøbler

Søndag er en herlig dag, står opp tidlig og går tur med Tinka og Freia, så er det frokost og så er det hobbyaktiviteter! Sist søndag lagde jeg den røde lenestolen. I dag har de siste takpannene kommet på hus#1. Best å gjøre seg ferdig med ett prosjekt om gangen ;-) hehe

Dukkehussamlingen øker.. Siste innkjøp er en butikk :-)

Bildet øverst her er fra hus #1, mangler lister og sånn, men de kommer på plass i løpet av dagen.
Stol og sjeselong har jeg laget og de skal stå i leilighetsdelen av butikken, tror jeg.
Det nederste bildet er fra hus #2, bestemorhuset.

Stol og sjeselong til butikken

Sildeglass i bestemorhuset

Dette utrolig flotte skapet vant (!) jeg på dukkehusmessa, det er laget av svenske Cilla som driver http://minst.com/
Stolen har jeg laget selv og begge deler skal stå i bestemorhuset :-)


1 kommentar:

Jonna sa...

Så utrolig lekkert! Når er det innflyttingsfest...?? ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...