søndag 15. mai 2011

Drømmehelg

i september skal vi i Scrapshop.no arrangere Scrapperally i Sola - og inviterer kunder, scrappevenninner og alle andre som har lyst til å være med.

Vi har lagt arrangementet til Quality Airport Hotel Stavanger pga beliggenhet, service og, ikke minst, nydelig mat. Og av erfaring vet jeg at de kommer til å gjøre sitt ytterste for at vi skal få et flott opphold. Vi har fått gode priser hos dem, og vi har ikke gjort noen påslag, for det vil ikke være riktig syns vi, det er jo de som gjør all jobben


Sett med scrappeøyne er nok dette det nærmeste jeg kan komme min personlige drømmehelg og håper det er flere som har lyst å komme å prøve ut drømmen.

Vi flytter selvsagt butikken inn på hotellet den helga, og da blir det nok noen ekstra gode tilbud, det blir kurs, kos og litt luksus..

Tenk å tøfle ned til ferdig hotellfrokost, spise, tøfle videre inn i Scrapperallysalen og scrappe litt, delta i en utfordring eller i en konkurranse, shoppe litt, scravle masse. Være med i en trekning eller to.. Og så kaste seg over lunsjbuffeten før man tar heisen opp og kanskje hviler litt på rommet før man fortsetter Scrapperallyet med å delta på et av de kjekke kursene vi skal ha og så etterpå nyte middagsbuffeten med et godt glass rødvin til og så scrappe videre.

Rune flytter også inn, hans andre hjem (Sola Flyklubb) ligger jo rett over veien *lol* og nærmere enn dette går det nesten ikke an å komme til hangaren hvor cub'en står. Tinka og Freia flytter også til Sola på "hotell" den helga ;-) tipper det blir ei kjekk helg for hele flokken!

Jiiiiihiii, som jeg gleder meg til september!

1 kommentar:

Jonna sa...

Gleder meg også! Må bare få somlet meg til å sende påmeldingen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...