tirsdag 21. august 2012

Fa..!

unnskyld språkbruken, men nå er jeg DRITALEI av å være sjuk!

Har feilt alt mulig siden januar - det er 7-8 mnd.. Jeg har vært så tittgjengd hos fastlege og alle mulige spesialister at jeg har fått FRIKORT!! ..herregud..

Og det verste jeg vet er å høre om andre folks sykdom! Jeg hater det!

Derfor er det ikke noe kjekt å snakke om egen sykdom heller. For jeg føler meg ikke syk i den forstand.. Jeg har bare nakkeprolaps (som har gått tilbake), men de degenererte nakkevirvlene og nerveskaden i ene armen går ikke over, problemer med synet på samme side, jeg har plantar facitt i begge føttene, men spesielt venstre bakfot ;) Jækla vondt, forresten! Jeg har forstørret skjoldbruskkjertel og har forstyrrelser i stoffskiftet.. Og orker ingenting.. 10 min foran PC og jeg kan sove i en time! Ikke særlig gunstig når man eier og skal drive nettbutikk, heldigvis er Rune blitt en reser på butikkløsningen og scrapbookingprodukter og printing og pakking

For 14 dager siden kuttet jeg ut karbohydrater etter å ha lest på et MS-forum om at synsnervebanebetennelse kunne forsvinne ved omlegging av kostholdet - ei uke etter forsvant dobbeltsynet.. Det kan være tilfeldig, men da er vi flere som har vært utsatt for samme tilfeldighet..

Men jeg stryker synsforstyrrelse fra lista for det orker jeg ikke ha mer av! Og krysser fingrene for at de andre sykene også kan strykes i løpet av høsten..

Og korn og frø og erter og linser er også borte fra kostholdet nå, for det kan jo være at det som står i bloggen til Pål Jåbekk http://paljabekk.blogspot.no er sant - anbefaler en titt der, jeg fikk et par aha-opplevelser og har lest ALT to ganger minst







denne fine fikk jeg av en god kunde aller, aller siste dagen vi var i butikken i Solakrossen
tenkte jeg måtte dele noe fint med deg etter å ha kastet opp sykene mine over hele deg ;)












2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjære du!! God bedring og et stort ønske om at alle dine vondter forsvinne i løpet av kort tid!!
Med bare en nyoperert triggerfinger
(idag!) å "bresa" med, og ikke lov å slå på datamaskinen, må eg sende mine varme tankar og gode ønske t deg!!! Klem fra Anne-Eddie ;D

Pauline sa...

Kjæææære deg Elisabeth!!
Riktig riktig goood bedring, du må vel snart ha fylt kvoten for resten av livet nå, m alskens plager og vondter..

Ikke kan jeg si at jeg vet hvordan du har det heller (bortsett fra plantar fascitt'n da, og JA det er vondt!!)

Sender deg en haug m godbedringsvibber~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ og en stor god klem!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...