mandag 29. april 2013

Bare to?!!!!

I dag var jeg hos Sigurd Aarthun i Mikroforsk med blodprøver
og jeg håpte så inderlig at jeg ville få en herlig telefonbeskjed
om at NÅ var alle borreliaene ute av blodet

Han ringte meg i sekstiden i kveld -
meldingen var at han så 2 "perlekjeder" i serumet mitt -
Åhh så BRA tenkte eg, bare 2!

Men det var jo bare i 3000 ml serum..
Det betyr at eg har 10 tusenvis av borreliaer i blodet ennå :(

Aaarrrrghh!

Da er det bare å åpne pilleboksen igjen.. Jeg SKAL bli frisk



Om tre dager får eg bilde av perlekjedene eg har i blodet.. Da legge eg det ut her, i mellomtiden kan du nyte bildet av EKTE perler, som absolutt e å foretrekke







1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

NEI så trasig!! Hadde jo kryssa fingrane og alt for at det skulle gått bra !!
Så fortsatt god bedring og mer bahandling da!? Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...