søndag 21. april 2013

Du å eg


en side jeg lagde på en scrappehyttetur en gang "før krigen".. Den har manglet tekst til nå, ble ikke veldig avansert den (teksten) heller ;)

Perler og fisk fikk jeg av mine gode venninner Elisabeth og Line, garnet er et sånt nett som hvitløken kommer i..

Jeg kjenner at det kribler litt i scrappefoten! DET er vel kanskje et godt tegn?!



Er i gang med siste uke av den lange antibiotikakuren jeg går på.. Begynte på en ny medisin for 4 dager siden, så nå har jeg hatt noen fryktelig tunge dager igjen.. Med mye vondt, kvalme, lite søvn, lite energi osv. Håper dette blir siste dose!

Torsdag skal jeg ta nye blodprøver for å se om borreliosen er ute av blodet og det blir jo spennende! Jeg var i kontakt med Sigurd Aarthun i Mikroforsk sist uke og han lovte å se på blodet mitt så snart jeg er ferdig med antibiotikaen



1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

HÅÅÅÅPER!! at du får resultater på prøven som viser at du er frisk!!
Liker LOèn av dere...
Fint det "gamle" bildet under her og!! Klem fra Anne-Eddie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...