onsdag 13. november 2013

Årets andre julegave

er i hus og er pakket inn ;) Jeg som vanligvis bruker siste uka før jul til julegaveshopping.. Jeg er nesten litt sjokkert..

Enda et tegn på at det er bedring å spore?! Var jo så heldig at jeg fikk tak i Doxy ad omveier.. Norsk Borreliosesenter ble stengt av norske helsemyndigheter tidligere i høst (fy skam!) og fastlegen min vil ikke skrive ut medisinen jeg trenger "av prinsipp" som han sier.. Man blir rimelig desperat når man kjenner at helsa begynner å svikte igjen, men det finnes heldigvis andre metoder, ikke helt "innforbi" da, men jeg havner nok ikke i fengsel.. Jeg har medisin frem til jul nå :)





Var hos Mette i går og scrappet noen timer, veldig koselig, vi fniste godt av denne tag'en, med bare bakparten av et reinsdyr som dekor, hihi.. En glitrende snøkrystall ble limt på, samt en søt vinterkledd pingvin ble satt på ryggen, så ble den hvertfall litt mer julete ;)


1 kommentar:

Pauline sa...

Herlig juletag, og godt å høre at du har fått tak i medisin!♥
Her i heimen går d i forberedelser til neste julemarked... Kom t Oltedal neste helg da vel (23. - 24.11.), kanskje du finner flere julegaver!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...