torsdag 28. november 2013

Kreativ torsdag

En gave trenger en til og fra lapp i dag, denne tar 4 min å lage


Veldig uklart bilde! Jaja..

Brukte et skumstempel og fargela det med ulike akrylmalingsfarger før jeg stemplet på tag'en, teknikken gir et rustikt preg, og jeg elsker motivet på dette stempelet
In the doing
Koselig gavelapp, syns jeg :)

men nå må jeg sette meg å strikke litt igjen..

Har veldig lyst å bli ferdig med "prosjekt tova tøfler", liiitt kjedelig å strikke fram og tilbake, føler jeg kan det nå :)


Ellers: har tatt i bruk progressive kontaktlinser i dag, brilleMette sa at enten så takler hjernen din det, eller så takler den det ikke.. Var litt nervøs for at borrelioseplagene skulle gjøre at disse ikke ville fungere for meg, men det går kjempefint.

Og, svigerfar hadde kjøpt 8 flasker shampoo for 50 kroner, det viste seg at den var for folk med brune pigmenter i håret, ikke mye av det hos han, hehe, så jeg fikk med meg ei flaske hjem for å teste om jeg blir mørkere.. hehehe

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...