torsdag 6. mars 2014

Symaskin selges - SOLGT

Jeg selger en Janome Sew Mini, Janome er japansk kvalitet, ikke noe "made in china" dette!

Den kan sy sikksakk og vanlig søm (8 innstillinger) og har fremogtilbake-valg

Den er enkel å tre og også enkel å bruke og syr jevne fine sømmer og tar liten plass.
Den måler ca b 28 x d 15 x h 20

Instruksjonsbok på norsk, ekstra spole, ekstra nål, trådtreder, AC-adapter og fotpedal følger med

Kun 500,-


Kan ikke sende den, så du må hente den hos meg. Hvis du har mobilnummeret mitt sender du meg en sms, evt. legg igjen epostadr i kommentarfeltet og jeg kontakter deg eller du sender en mail til mailadressen som du finner under kontakt i høyremargen her ->>>>

ps bildet har jeg lånt fra internet ;)

(og bare så det ikke er tvil: jeg har en "vanlig" Janome og en mylock Janome også, så jeg går god for kvaliteten!)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...