lørdag 7. juni 2014

Ferdig klippet!

God trim å klippe plenen her! Bare bakke

Så nå en liten forfriskning, mens jeg nyter solnedgang, dalatrekk og nyklippet plen, i hagen gjør sauene en dårlig jobb, faktisk ingen jobb, så vi må nok bruke ljåen snart.. 

Orker ikke alt det høge graset, får fnatt. Sa til Olaf i dag at jeg snart kommer til å gjerde sauene hans inne her noen dager :)

Tok en tur oppom dem litt tidligere, havna midt i middagen ;) grillings. Jeg kom jo rett fra middag sjøl, så jeg smakte bare på noen reker. De hadde hatt ferske reker i går og resten hadde de lagt i en marinade av olivenolje hvitløk og sitron. Lå å lunte seg i folie på grillen. Knallgodt! Og fikk et glass Graticcio til

Skulle klippe plen i ulendt terreng så jeg ville ikke ha så mye, men det er god vin! Har solgt noen flasker av den mens jeg var på polet..

Hjemme har Rune damebesøk, så han har det kos han og ;) Trinenabo og mor, hehe

Drar tidlig avgårde i morgen, blir sikkert like varmt og Tinka tåler varmen dårlig

Takk for meg, for denne gang 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...