torsdag 24. juli 2014

Utskrevet

Ja, det ble altså en liten tur på hospitalet i dag, 12 timer, har hatt vond mage någen dager.. Eller uker, men det spissa seg tirsdag og i går/dag.. Har jo mange matallergier og er ofte vond i magen, men dette var noe annet?!?

Men igjen, alle undersøkelser konkluderte med at denne kroppen er frisk ;)

Fikk en pakke Paralgin Forte til å hygge meg med og beskjed om åpen retur innen 24 timer om jeg skulle føle for det.. Men hvem føler vel for å sitte i en pinnestol med magesmerter beyond rl i 12 timer når man er "frisk"..

Men hyggelige og greie folk på hospitalet altså og bare kvinnelige leger denne gang! Mi laik! Ei på legevakten, to på gyn og tre på akutten, og alle norske!

Er sykmeldt frem til og med søndag og tenker eg skal være ekstra nøye med mat og drikke og bare spise å drikke ting jeg vet jeg tåler
































Et lite magesår og betent tarm, iflg kirurgen som undersøkte meg på akuttmottaket, men alle prøver er fine, ingen utslag på crp.. Over snittet høge hemoglobinverdier da, mixa med dehydrering som kan forsterke smerter .. Som jo er nokså vanlig hos folk med borreliose (høg hemo og ingen utslag på crp fordi immunforsvaret jobber som tusan)..

Tar frem pilleeska nå og tar noen uker på Doxy, selv om allmennformen er super! Antibiotika hjelper mot både betennelse og magesår selv om ingen av delene trengs å behandles iflg kirurgen, ref ingen utslag på crp..

Jeg fortalte ingenting om at jeg har borreliose, det er jo en sykdom norske leger fnyser av. Kommer norsk borreliosesenter til å gjenoppstå tro? Kjenner jeg savner ekspertisen deres

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...