søndag 27. september 2015

I helga var vi på Kleiva :)

Hortensia i vasen på bordet ute, vi må ha det litt trivelig rundt oss i byggeperioden også
enormt med plommer i år

Koker plommegrøt av Sandeplomme, mmmm, så godt!
Og av Victoriaplommene ble det syltetøy med ekte vanilje (og plommestein) for ekstra smak
Kos på slagbenken
Uvant vinkel, Freia og jeg er på skogstur

Tåka lå tjukk i fjorden søndag
Fin helg, vi dro inn torsdag etter jobb. Rune jobbet, jeg bare koste meg, han ryddet og brant bål, hang opp lamper på badet og i byslaget. Jeg bare malte litt på søndagen ;) Men jeg trengte nok å hvile

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Så mye godt dere bare kan hente rett ute i hagen, er litt misunnelig på det... (",)
Av og til må man bare kose seg å ta det med ro også, jeg har i alle fall kjent veldig på det i det siste. Det er det eneste som nytter for å hente inn litt nødvendig energi for det videre arbeidet som må gjøres.

Anne-Eddie sa...

SÅ mange fine innlegg du har hatt som jeg ikke har fått med meg!! Har vært litt på reise og jobba litt, så da blir det lite blokkkikking!
Nydelig med plommer! Har fått lov å høste Victoria på mine bødres hytte..nyter nå og har litt til gode som jeg skal hente! Klem ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...