lørdag 31. oktober 2015

Siden sist

Ørebetennelse avløser lungebetennelse, så nå går jeg på penicillin.. 

Sønnen kom på "overraskelsesbesøk" på torsdag, jeg skulle visst egentlig ikke få vite om det, men mor glemmer litt for tiden, så plutselig visste jeg det likevel ;-) 

Uansett, veldig kjekt når han kommer hjem! Henta ham på stasjonen og etter å ha hilst på bestemor var det rett ut på tur.

Freia elsker å være sammen med ham og jeg er sikker på at hu kan stå på hendene om han ber henne. Helt herlig!






Vi dro opp på gravlunden for å plante nytt og for å tenne lys. 





Fredag var det Halloweenfeiring på jobb og kokken og kokka og alle kantinedamene gjorde sitt for å skremme både med mat og utseende.  :p


Fredag ettermiddag var vi på Randabergfjellet og der var vi aleine for en gangs skyld, småpikene fikk løpe fritt og det gjorde de!




Legg merke til Tinka, i fint driv nedover bakken

  
Nå har jeg gått gjennom restene etter garasjesalget og har lagt ut annonser på Finn.no
Godt salg, sålangt ;)

I morgen får jeg legge ut resten, blomster, maling, bånd og enda mer stæsj

  Gooooo lørdag

I morgen skal jeg på Løedamenes julemarked sammen med to fine venninner :)


1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Koselig med besøk, både de overraskende og de ikke så overraskende. (",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...