søndag 12. juni 2016

Denne uka

Ny flyjakke fikk påsydd velcro for at man kan skifte ut patcher slik at det passer anledningen (eller jåles opp som vi sier her i huset ;-) tihihi)

Getting high by flying low :-)

Spitfiregjengen har mange fine gamle flyvemaskiner

Her i huset er det nok russiske AN-2 som er den flyvemaskinen Rune setter høyest av de han har fløyet

Fikk endelig plantet nytt i fars lille have denne uka. Ville plante blå fioler, men det er jo helt umulig å få fatt i, så da ble det noen andre fine i stedet. 

Herlig vær og tur med frøken Freia er alltid moro, hu ville selvsagt bade, men siden hu skulle til svigers i dag (lørdag) så fikk hu ikke lov å gå "uti"

Rune dro ut kl 8, vi andre var på plass litt seinere. Svigerfar ble med meg ned til flyplassen.

Men han er sprek som en fole han der altså, har nettopp blitt ansatt i ny jobb (han er 82 år!)

Jobber for et flyverksted, og hadde nettopp fått feriepenger sa han, haha

Her står pickupen med 1000 liter drivstoff på hengeren, Rune leverte fuel til flya på stevnet

Flott vær, mye folk og god stemning. Ryktene sier at det ble omsatt pølser for 1 mill ;-)))

Atle Inge Andersen flyr sin andre offisielle aerobaticoppvisning nå i sin Jak-52 LN-AIA, jeg fikk en tur i denne til bursdagen i år

Så snart skal jeg være med oppned i denne fantastiske flyvemaskinen. Det gleder jeg meg til, det beste jeg vet er å fly oppned - moro! Myyye bedre enn bergogdalbane. Wooohooooi

To flotte sølvrever, far og sønn Hilseth. Jeg er så glad for å ha blitt kjent med dem, jordnære, ydmyke, kloke og helt fantastisk herlige, masse humor, masse kjærlighet

Se! Folk, fly, fina været og flytoget

Ja det var ikke bare propellfly på stevnet.. Et par tre jet'er var der og

Jadda, en liten snapselfie med blomekrans ble til i halv ettiden i natt ;-) etter boblende moro på altanen i herlig sommervær

Helt perfekt uten rynker og pigmentflekker :-D 
Synd den ikke fikser håret også..

Snart mandag og det gleder vi oss til, for i morgen kommer det kjekke folk på besøk her

1 kommentar:

Ingvild sa...

Allsidige interesser! Og diggar flyjakke med oppdaterte merker!! ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...