fredag 19. august 2016

Og så var det bare oss jentene

Rune dro til byen i dag for å møte far og søster, de skal se på gravstein til svigermors grav

Så da får vi kanskje unne oss en fridag, rett og slett ha litt ferie?

 Freia har inntatt benken og er klar for ferie

Her om dagen spurte svigerfar om det er nise i fjorden, jeg sa at jeg ikke hadde sett nise siden jeg var liten, og i dag, når det bare var Freia og meg her så dukket det plutselig opp 4 niser som lekte seg rett nedenfor her, typisk nok..

 Se så lett og fint det ble med ny farge på møblene, gråbeiset platting og ny trapp, er kjempefornøyd

Lampettskjermen har levd ett langt liv på Kleiva og var blitt så morken i stoffet at det gikk hull da jeg skulle ta den av for å bytte pære, så dette får bli et koseprosjekt mens Rune er i byen
Freia venter på matfar, for når han kommer blir det alltid en godbit eller flere, håper han kommer snart

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...