fredag 9. mars 2018

Webcam på Kleiva

Vi har lenge snakket om å få oss et kamera for å se hvordan det står til på Kleiva. Mest snøforholdene. Og siden Rune liker dingser og forsto at jeg også kunne tenke meg kamera så ble det det 😂

I går da jeg kom til Kleiva så det slik ut, og ja, jeg må gå inn og titte og ta bilde selv, det er ingen overvåkning som automatisk tar bilde

Og apropos bilde. Jeg har fått svar på bildediagnostikken nå. Det er et par ting der som jeg må snakke med fastlegen om. Ny time på tirsdag

Nå skal jeg være her i helga og male ferdig kjøkkentaket bl.a

Rune er på kurs på jobb i helga, både lørdag og søndag. Tidlig opp og seint i seng, så da dro Freia og jeg hit

Freia fikk forresten årets første bad før vi dro fra byhuset i går! 


Ble så rein og fin og fluffy atte




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...