søndag 4. november 2018

Heimehelg

Nå har blogginga igjen blitt et «overskuddsprosjekt» Det er travelt å prøve å komme tilbake «in the swing of things» 

Fortvilelsen har kommet over meg et par dager disse ukene, Rune jobber lange dager med nye prosjekter på jobben sin, så det er ikke noe avlastning å hente der, og Freia må jo også få turene sine, så det har blitt noen tårer på tur.. Helt utslitt etter dagene som jeg er. Men Freia er viktig og prioriteres. Gullet mitt. Og det går bra


Siste uka har vært fyllt av 2 dager på kurs og 3 dager på jobb

I helga har vi vært hjemme og jeg har forsøkt å bare gjøre kjekke ting. Vært på Solamessa bl.a - både fredag og lørdag

Bildet er en selfie tatt under en liten sofakos i dag

I kveld skal vi se Lykkeland på NRK og så blir det tidlig kveld - en travel uke venter og det gleder jeg meg til! Det nærmer seg åpning av butikken jeg jobber hos


Vi hadde en nydelig tur i formiddag, vi tre, det er så godt å være ute i vinden og været. 

2 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Flotte bilder! Takk for du deler tanker og tilværelse! Tenker på deg og ønsker deg alt godt! Klem ;)

Maria - Min oldemors hus sa...

Alle vi sim ikke har bloggen som vår hovedinntektskilde har det nok best når vi kan skrive litt når det passer oss, og vi har tid og energi. Det er het greit det. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...