onsdag 20. mars 2019

Plante om og så nytt

I går kveld var Siri og eg på Tananger Hagelag sitt kurs om urter som ble holdt av Gudrun Arntsen (gift med komiker Kristian Arntsen, ja han var og med, han hadde mer lyst å ver løyen enn å snakke om urter 😂) 

Hyggeleg og nyttig og eit par ahaopplevingar på kjøpet

I dag sto eg opp 05.15 fordi eg skulle på eit møte hjå min nye arbeidsgjevar på Sand kl 10.00

Nydeleg ver, 10° og vindstille og då eg kom til Kleiva:

15 purrer sådd, 6 rosenkål sådd, 3 solsikker sådd, timian sådd, Arntsens løpstikke sådd, 2 vannmelon sådd, 2 agurk sådd

Jordbæramplene fikk ny jord, lavendelane fekk ny jord, løpstikka fra i fjor fikk ny jord og så fann eg ein del stemødre som eg ikkje hadde hjarte til å kaste

Dette er sååå kjekt

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...