lørdag 25. april 2020

Lille promille?

Haha, neida, dette er ikke en promilletester, det er en ketotester, den måler ketoinnhold i pusten. Det er derfor IKKE et bra tegn for oss på krtokosthold når den viser 0.00

Det må være en viss forskjell på menn og kvinners nivå her, for når Rune og jeg har spist nøyaktig samme mat, så får han utslag på 0.02, men jeg får 0.01 (som også er bra, altså). Og jeg er superfornøyd med at kroppen kommer i ketose ila. bare noen timer om jeg skulle falle for fristelsen og innta noe med mye karbohydrater. Ikke at det har skjedd så ofte, men jeg fant «dessverre» ei plate med kokesjokolade som måtte spises opp slik at den ikke kunne friste mer 😆

Jeg taper stadig vekt og cm og har et energinivå som en sukkerhøg unge, Rune sier det må være udiagnostisert adhd, jeg skriver det på kontoen for livsglede og virkelyst

Nå må jeg spa opp et bedd her

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Det er viktig å rydde skikkelig når man først rydder i kjøkkenskapene. :) Fint å ha mye energi, det er alltids nok å bruke den på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...