tirsdag 19. oktober 2021

Akutt drittklinikk



Vi skal i begravelse i Risør i morgen og hadde planer om å dra tidlig (det er jo en kjøretur på 5,5 timer) og regna med at jeg sikkert hadde fått svar om det ble operasjon eller ei kl 14 i dag

Men venta i 2,5 timer før det ble min tur og jeg var passe sur og mutt da ortopeden begynte å klemme og vri på den vonde ankelen min, han sa ingenting, fortalte ikke noe om dette «fragmentet» som gjorde at jeg måtte i CT, men mumla at siden eg ikkje va idrettsutøver så blir det ikke operasjon, men ankelen skulle bli som før og han forespeila meg et mer mobilt liv med mindre skinne på foten enn den digre slalomstøvelen eg fikk før helga. Han gikk - antakelig for å finne en mindre skinne, men da han kom tilbake mumlet han at det var tomt på lageret og at jeg «kunne stikke over veien og kjøpe en på Helsebutikken» 

KF!?

Eg bare gjekk, makan til opplegg

Rune henta meg 17.00 og 17.15 var vi på Sola og henta svigerfar

Turen til Risør gikk som en drøm i regn og blåst

Og koselig hotell og Ingri elsket hotellsenga




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...