onsdag 17. mars 2010

VHF meg her og VHF meg der

Før båtsesongen starta i fjor fikk jeg en gave av Rune.

Ei bok.

Om VHF.

Og dato for eksamen!

Han hadde ikke meldt meg opp, da, men hintet var nokså tydelig. Men jeg liker å bestemme selv, så det har selvsagt ikke blitt noe, men hintene har kommet jevn og trutt gjennom året. Har f.eks sluttet å si at jeg mangler lesestoff på senga, for da får jeg jo VHF-boka trykket opp i fjeset..

Og da jeg kom fra ID-sporkurs på søndag hang det en lapp på kjøleskapet:




Hehe..

Det nærmer seg jo båtsesong igjen.

Så jeg får vel ta VHF-sertifikatet da!

Men jeg garanterer ikke at det blir i 2010

:-)

1 kommentar:

Sivic sa...

He,he, for en herlig påminnelse : )
Måtte jo le litt for du har en kreativ mann : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...