onsdag 25. november 2015

Best på service?

I juli kjøpte jeg meg nye, stødige tursko. Knallgode og kjempefine. Blå. Og viktigst av alt: ikke glatte på våte berg, som det jo ofte er her ute ved havet, vest for Stavanger

For en mnd siden gikk det hull på sålen. Sssssss-fffffffff, Sssssss-ffffffff for annet hvert steg..

Jeg tok med meg skoa til butikken i dag

De beklaget at jeg ikke kunne få nye - i samme merke - for de var utsolgte. Men jeg måtte bare finne meg noen andre!

Whaaat?! Jeg hadde håpt på litt motstand, men det var det ikke SNEV av idetheletatt!

"Bare gå og finn deg et nytt par sko"

I love XXL




Ok, jeg hadde tatt med kvitteringen på kjøpet, ellers hadde det nok ikke vært like enkelt, men likevel: I LOVE XXL

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...