onsdag 26. februar 2014

Ballongfangst

I går kveld da vi var på tur fant vi et knippe ballonger på holmen, og de hadde reist langt! Det var fortsatt luft i en del av dem. Googlet firmanavnet og det finnes bare på de britiske øyer.. Fra Brighton i sør til Glascow i nord.. Jeg sendte dem en mail, bare for moro skyld ;)




For noen år siden fant jeg også en ballong som hadde kommet fra England.. Det var en barneskole som hadde hatt ballongslipp, sendte brev og bilde til dem, men hørte aldri noe tilbake, så at ballongen hadde reist så langt var det nok bare jeg som syntes var spennende..

Små gleder :)

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

JEG synest og det er kjekt å finne noe som kommer langveis fra!! Dumt at tilbakemelding uteblir !
En værballong er alt JEG har funnet på tur...
Klem fra Anne-Eddie:)
Jo forresten endel gassballonger fra div.feiringer har jeg jo funnet, til fjells og...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...