tirsdag 11. februar 2014

Utfordring


Det lå et kit på scrappebordet til hver av oss på treffet i Egersund. Mitt inneholdt dette som bildene viser; to mønstrete papir, blondeserviett, boksider, chalkboard, gule og svarte blomster, en knapp og noen brads, utfordringen gikk på å lage et kort eller en albumside og Idyll var bestemt som tema på mitt kit.

Hadde ingen bilder som passet med idyll, men det er jo fritt å tolke.. Hva min tolkning gikk ut på er ikke godt å si, hehehe.. Men jeg klippet og limte og hadde god støtte av Inger Pauline under veis ;) Takk, vennen!




Jeg liker å si at jeg IKKE liker rosa, det øverste bildet forteller vel den EGENTLIGE sannheten..


1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Kjempekul LO! Synest du kommer godt ut jeg!! Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...