mandag 10. mars 2014

Kakeglede

For noen år siden, i ca 2008/2009, mens jeg ennå hadde Scrapshopforumet, hadde vi en kakeoppskriftbyttering.

Vi skulle scrappe to av våre favorittkakeoppskrifter på format 6"x12", en på framsiden og en på baksiden.

Tror vi var 12 påmeldte og det resulterte jo i 24 deilige kakeoppskrifter! Sist uke rydda jeg i "gjøremålshaugen" på hobbyrommet og der fant jeg igjen disse oppskriftene.

Bestilte plastlommer i 6" x 12" str og lørdag lå de i postkassen, i går skar jeg ut permer fra tykk papp og stemplet "kakeglede" utenpå, bandt dem sammen til en bok med store bokringer og nå har jeg fått ei ny bakebok i hylla på kjøkkenet! Med masse fristende oppskrifter :)

Sidene er jo i tillegg så LEKRE, masse inspirerende detaljer og flotte bilder (det er også bilde av den som har laget siden, koselig!), et lite utvalg under:

 
 

 

Flere av oppskriftene er enkle å gjøre gluten- og laktosefrie, og jeg skal snart prøve meg på "den utrolig gode kiwikaka", den nederste oppskriften her :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...