søndag 30. mars 2014

Selfie?!

Et nytt ord er født! Jeg har også kastet meg på "trenden" og har tatt en selfie.






I natt stilte vi klokka mot sommertid og i dag sto jeg opp halv åtte (halv sju etter vintertid) og har fått scrappet og kost meg med restepapir og eldgammelt stæsj

Lørdag jobbet jeg som ekstrahjelp hos Vinmonopolet igjen :) og seinere på dagen i går feiret vi svigerfars 80 årsdag. Middag på Kronen Gaard og avec hjemme. Veldig kjekke dag!

Nå har resten av gjengen også stått opp, så nå stelles det til frokost på kjøkken hører jeg. Koselig at sønnen også tok turen i anledning feiringen

Snart skal vi på tur i godværet. Ha en fin søndag :)

3 kommentarer:

Anne-Eddie sa...

Kjempekul LO!!
Herlig SELFIE, og FOR en flott søndag!!
Nettopp hjemme fra tur - så langt
vi kom før det ble snø. HERLIG!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Elisabeth OJ sa...

Nydelig LO av ei kjekke dama ❤️

Jonna sa...

Herlig selfie, og lekker LO!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...