mandag 24. mars 2014

Hjemmekontor


Ja, jeg har prøvd å lukke døra for småpikene når jeg har hjemmekontor, men da sitter de og uler ute på gangen.. ;(

hehe..

Så det beste er å ha åpen dør (og at sjefen min har et åpent sinn for at det må være sånn på hjemmekontor ;) )

De sover bare uansett, en på hver side av kontorstolen min..

Men av og til må Freia ha litt nærkontakt.

Mors lille lapdog, vettu..

..og viktige vitamininnsprøytning for matmor!

Hvis du er en morgenfugl som oss (ca 06-ish), så leser du dette mens vi er på tur på ei strand eller i en skog eller på et fjell :) og hvis du ikke er så glad i morgener så

ønsker jeg deg en fin dag - etterhvert!

Livet er fantastisk vakkert akkurat nå, syns du ikke?! Eg gjør :)

Har forresten nettopp spart mor og oss selv tilsammen 9000,- ved å bytte forsikringer fra Sparebank1 Forsikring til IF!

Sparebank1 hadde nettopp skremmende 1 MILLIARD i overskudd og greide likevel å skru opp forsikringspremiene våre tilsammen med med 3000,- fra i fjor til i år, UTEN at vi brukte noen av forsikringene våre.. Og UTEN at vi fikk annen beskjed enn at vi i "kosebrevet" fra dem sto at "ifjor var premien din..."

Så EGENTLIG har vi spart 12000! På EN telefon, beste timelønna sålangt.. Betingelsene ellers var prikklike!

Jeg håper MANGE Sparebank1 kunder skifter forsikring og banktjenester i år. De melker oss jo de der j..lene! Vi flytter forresten banktjenestene også.. Men er ikke helt sikre på til hvem ennå..

1 kommentar:

Anne-Eddie sa...

Ja, hadde ikke nølt om vi hadde forsikringene våre der!!
Artig med hundenes hjemmekontor!!
Klem fra Anne-Eddie ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...