lørdag 8. mars 2014

Lørdagstur

I dag hadde vi Tungenes helt for oss selv! Tror alle andre var å gikk i 8. marstog..

Digre dønninger fosset mot land, men fikk ikke foreviget de riktig store bølgene, dessverre

Det blåste friskt og var veldig vått i terrenget så vi holdt oss på berga.

Tinka er i god form selv om det går litt tregt av og til..




Den som ser godt etter skimter ferja til Kvitsøy i horisonten

Jøss, bilde av meg jo!

Og så, midt blant bergene, dukket det opp en liten "strand" hvor det i årenes løp har blitt skylt i land millioner av skjell som så blir knust til sand av vær og vind.. Skjellsand..
Nydelig vær, men bitende kaldt, skal bli godt å komme i bilen igjen

Sterk sol? Skitne tasser!


Etter turen tok jeg mor med for å plante nytt i fars lille hage. Ble så vårlig og fint der at! Nå vil vi ha VÅR







Og her er det jammen enda et bilde av meg! Og Freia, hu vil være med meg absolutt hele tiden ;) og her har hu lagt seg oppå og mellom mens jeg blunder litt på golvet.. Hu der altså, hehehe.. Aldri fred å få..

(Ja, jeg er fakir! Jeg får ikke sove i soffan eller i godstolen.. Men tar en 10 minutters blund på parketten. Deilig det ;) )



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...