fredag 24. februar 2017

I går bestemte vi oss for å dra

til Kleiva, men i dag kjenner jeg at det ikke blir noe av. Gruer for den lange bilturen, for jeg vet jeg blir liggende hele dagen i morgen og når helgene er så korte er det ikke vits å ødelegge verdifulle timer vi kan ha sammen, Rune og jeg

Det er et nydelig vintervær her, kaldt, stille og fint og vi fikk nettopp et lite dryss med snø, så jeg tipper det er helt nydelig der inne i fjorden, men vi blir altså hjemme denne helga også.

Vi starta dagen med god frokost sammen og så dro Rune på jobb og Freia og jeg på tur. I dag ble det til Risavika, Flatholmen får også snø i dag ser det ut for.


Freia har skada den venstre framfoten og må ta det veldig med ro, så vi har henne i bånd på alle turer og går bare korte turer. I går var hun blitt ganske god, men i et ubevoktet øyeblikk på Sandestranda stakk hu av og løp som en gal gjennom sanddynene og slo opp igjen skaden :-(


Så nå er vi to halte, trøtte, gamle damer her. Et herlig par :-) 






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...