torsdag 23. februar 2017

Tomme batterier


Jadda, det er sånn vi har det, vi som har borreliose. Har fått både meny og vannglass, men ber likevel om begge deler.. Kan oppleves som tilnærmet "hjernedøde" av de rundt oss, og selv har jeg lurt på om jeg var i ferd med å bli dement..

For noen uker siden skrev jeg (har lest egne innlegg igjen for å se om det er noen emner jeg må ta opp igjen, ja, hehe) at jeg ville komme med oppdatering på hvordan det går nå etter at jeg har begynt på medisin.

Har tatt medisin i snart 4 uker, jeg sover mer på nettene, drømmer de villeste ting, har mer energi og hjernetåka er borte.

Men må likevel hvile 12 av 16 våkne timer. 

Ellers er alt som det pleier, smertene er der, konsentrasjonsevne og kognitive ferdigheter er like ille som før. 

Men jeg HAR lyst å gjøre ting nå, det skorter dessverre på energien så det begrenser seg til korte økter.

I går vaska jeg bad og do og tørrmoppet alle golver før jeg tenkte å støvsuge (Freia røyter noe så inniheelvedde nå), men før støvsuginga kom i gang var energien oppbrukt..

God unnskyldning i grunn, støvsuging er jo så dritakjedelig og så går det bare ett døgn så er det like mange hybelkaniner igjen pga røytinga til frk Freia.. 

I dag var jeg innom på Europris for å kjøpe batterier. Kom hjem med musegift, fuglemat, hundegodis, gresskarkjerner, solsikkekjerner, grønne linser, tørre kikerter, risnudler, stearinlys, brødposer, vaskefiller (!) og en orkide til mor.. Batteriene glemte jeg

Jeg er ikke dement, jeg har "bare" borreliose



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...