torsdag 4. mai 2017

Helt tomt

Pga sykdommen opplever jeg bilkjøring som så slitsomt at jeg utsetter og utsetter å dra på butikken, men i dag måtte jeg. Det tar 20 minutter å kjøre til nærbutikken..


Skulle egentlig ikke være på Kleiva så lenge denne gangen og hadde mat nok til de planlagte dagene, men så ble det sommertemperaturer og da er det herlig å være her

Etter bilturen i dag har det bare blitt hviling, hadde en tur til sjøen med Freia bare, hu har starta badesesongen og det er så enkelt som at "er det sol må det bades". Hu løper uti og legger på svøm, trenger ikke kaste pinne for å få henne uti. Etterpå ble det et dypp i elva for å få av saltvannet og etter det en rullerunde i strandsteinene for å rense pelsen, så nå har jeg gullrein hund her! Herlig!

Og her ligger hu og lufttørker i skyggen


Apropos mat, nå skal jeg inn og lage meg middag

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...