onsdag 31. mai 2017

Eplehekk

Ikke mye til hekk ennå, men om 3-4 år kanskje..

Det var gøy å få til poding, rart med de der mysteriene vi syns er så store, det viser seg at det slett ikke er noe hokuspokus, jeg mener, når JEG får det til..

Og da hopper man bare uti neste mysterie og lager eplehekk, eller hvertfall noe som kan bli en eplehekk, les mer her

Her er mine 6 poder, alle podet på B9 grunnstammer fra Norgro.no

Fosseple

Flaskeple

Gravenstein

Fosseple 

Flaskeple 

Ingrid Marie


Alle fire er sorter fra de gamle trærne i frukthagen på Kleiva













Epleblomstringen vil for alltid minne meg om far, som forøvrig ville blitt 86 i dag ❤️

2 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Den som venter på noe godt, eller i dette tilfellet fint... (",)

Elisabeth sa...

Det blir den vakreste hekken i fjorden, helt sikkert :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...