tirsdag 4. juli 2017

Rehab

Ja sånn er det jo egentlig ikke da, men nesten. Er på et kurs om revmatisme, men det høres jo ikke noe kult ut.


Dro hjemmefra søndag ettermiddag med fly og tog.

Mandagen var slik:

Våkna sliten etter ei varm natt på ny plass med nye ukjente lyder. Dagen begynte med frokost kl 8 og så gikk det slag i slag med teori, psykologi, mindfullness, lunsj, legetime, bassengtrening, middag, kreativt samvær og kveldsmat sammen med 19 andre.

Resultatet av vårt kreative samvær under, oppgaven var "kommunikasjon". 1x1 m malt på silke

Rimelig sliten i hodet også etter dagen


Så da anledningen bød seg etter kveldsmaten tok jeg meg en tur opp på Maihaugen (kulturhistorisk museum) - helt alene!

Det var kaldt og regn, men SÅ deilig. Og godt å tusle rundt i egne tanker 

Det var stengt på Maihaugen, men plutselig var jeg innafor likevel, så jeg benytta anledningen til å titte litt rundt og FY så mye fine hus og miljøer og alt det var der oppe.

Følte meg litt som en tyv der jeg gikk, helt alene, utenom åpningstid, så jeg tok ikke hele runden. I morgen kveld er det åpent og da skal gjengen opp dit og det er meldt bedre vær så det blir nok bra

Ønsker meg forresten et slikt montert på kammersvinduet på Kleiva

et toveis sladrespeil

Ny dag i emning. Ha en fin en

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...