onsdag 14. februar 2018

Hyttetur midt i uka

Min venninne Elisabeth og mannen har hytte på Eiafjellet (190 moh) Jeg kalte den Himmelbjerget første gang jeg var der etter at de hadde kjøpt den for 4 år siden. Nydelig plass! Og etter den gangen kaller de også hytta for Himmelbjerget 😃

Nydelig plassert oppå en topp med utsikt til alle kanter


Vi dro opp etter jobb i går siden hu har fri onsdagene.

Hadde hekleopplæring med henne. 

Bestemorsruter sto på ønskelista. Elisabeth er flink med håndarbeid og dette tok hu med en gang, se så fine bestemorsruter hu hekla, til tross for tynt garn og tjukk nål, veldig bra


Vi satt oppe til halv to i natt, HEKLA og drakk VANN og koste oss.

Og så var det Outlandersmaraton på skjermen, Elisabeth er helt hekta og har nok litt lyst at jeg og skal hektes 😄 Kjekk serie, men hekta blir jeg nok ikke. Hu er med i fb-grupper og driver innsamlinger til veldedige organisasjoner skuespillerene støtter bl.a. I tillegg har hu besøkt flere av lokasjonene hvor innspillingene foregår. Ja HELT hekta 😄 Helt herlig

Siden Freia er så husredd måtte hu ligge på mitt rom, og i mi seng 🙈 Regna med det så jeg hadde tatt med eget sengetøy (hu røyter jo så enormt nå 😖)


Halv ni i dag tidlig var jeg oppe igjen, formen er litt soso, slapp ut hundene slik at de fikk gjort sitt morgentoalett og så lagde jeg egg og bacon til frokost mens Elisabeth tømte og rengjorde jacuzzien og etter det så heklet vi ei stund til. Freia måtte legge en pote på tantens hekletøy, makan til kjedelig aktivitet 😏


Så ble det rundtur i hyttefeltet med hundene før vi satte kursen hjem igjen


Fint døgn dette og godt med litt forandring.

Er fortsatt ikke helt i form og håper at medisinene snart virker 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...