mandag 12. februar 2018

Sykt

Jeg ble syk i helga og måtte til lege, men fastlegen hadde ikke tid. 

«Vinterferie, mandag, mange syke»

Så ringte jeg legevakta, og fikk omtrent samme svar. 

De ba meg dra ned på fastlegekontoret og tvinge meg inn. Fastlegen hadde fortsatt ikke tid.

Jeg kontakta legevakta igjen, og de hadde det «så travelt!» så de tilbød seg å ringe et annet fastlegesenter for å høre om de kunne ta meg inn. Det kunne de ikke.

Jeg endte opp på legevakta til slutt, det var tre leger på jobb og kun én pasient (meg) og jeg hørte to av legene si «det må være pga vinterferien at det er så stille i dag»

Javel, men nei, altså..!!

Jeg fikk til slutt kjempegod behandling av en lege med allverdens tid 😂 og medisiner og er snart bedre!


Og bildet er fra flisespikkinga forrige lørdag kveld. Rune la ned ei flis mellom kjøkkengolvet og dørstokken



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...