torsdag 8. februar 2018

Maler kjøkkentaket nå

Jeg brukte speedheater for å få av malingen fra takbjelkene i kjøkkentaket og også der var det mange fine farger å finne. Hvit, lys grønn, lys blå bl.a

Hadde egentlig tenkt å male både tak og bjelker hvite da jeg ikke fant den blå linoljemalingen, jeg begynte faktisk å tvile på at jeg hadde kjøpt blått 😆 Men så, etter et lite tips fra Rune, fant jeg den
Så nå skal jeg blande den med hvitt og se om jeg får til å blande en farge det frister å male de to langsgående bjelkene med..
Det er Ottossons Bergblå som er utgangspunktet


Klippet fra Ottossons nettside:
Färgprovet visar tre olika kulörer. (Överst) standardkulören, (vänster) blandning av lika volymdelar standardkulör och Vit Titan-Zink (1+1) samt (höger) blandning av en del standardkulör och tre volymdelar Vit Titan-Zink (1+3). Dessa olika kulörer kan du blanda till själv.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...